Eternitatea este masurata cu rigle divine.

01:22

O zi cam imbacsita ...

Incepem 7 Mai cu o zi morocanoasa si plina de sictir => SCOALA... mai putin cu invatatu' la istoria artei, nu stiu de ce am facut o pasiune :D.

Apoi, dupa lungi si neuitate luni de asteptare, aiurea... ma intalnesc cu o prietena din aproapiere de slobozeni si muscam zgarciti o ora jumate ( daca se poate numi "jumate" ) prin parcul de la catedrala. Eh, ce sa facem si noi. Esti mica si pitica si eu o namila mare. Care e mai tare? Tu esti mica si protejata, eu dau cu capu' de craci. Asa ramaneee ... ! :D

Cum se termina si intalnirea fuga la Donna Carmela, incredibil, curat-murdar domn'le! A fost ziua lui Uru !!! Dementa cu gheare de leoparda( sa ti le bag pe gat ) ,cu fata de cangur si nas de ornitorinc, a facut 17 ani . Cum e posibil ! Pizza, fratee, gratis... bine nu chiar, am platit in zgarieturi + stresu' nr. 2 Joker :D + Amelia.

Cand sa scap de ei dau peste o prietena de pe messenger (miri aka. myry[nu ca n-ar fi tot aia)] si uite asa am intalnit azi 2 prietene de pe messenger. Una voluntara, alta involuntara. Ironia vietii... "bleah" ! Si daca nu ne-a fatait pe la Perlea, pe langa fantana, cu obsesia lui myry(POZATUL), ba cu scuze mici gen " canta-ne si noua la chitara!!... " ( mda, canta ma Moise daca ai cui, eu scot chitara cant si ei se uita la ei si vorbesc ), ba cu alergaturi prin parc ( fugeam de uru, avea un Nestea in mana, nu-i era teama sa-l foloseasca ! ). Si uite ca plecam spre casa... Scapasem de demonul anime ! In 'hinal!

Apoi, ne mai taram nitel pana pe la blocu lui myry si iau maxi, ajung acasa bag in mine ca un spart fac un burtihan cat monitoru (1920x1080), apoi stai cu burta la lumina artificiala a monitorului si ,cica, prajeste-te... E si se termina si ziua cu coboratu' la marfa la masina si cu dusul a doi saci de gunoi... Ah, + uciderea unui melc. Condoleante... :( Mda toate la ora 1:15 :)

P.S:Cateva secvente de la Perlea! Fi-ti atenti de ce apa de la Perlea din fantana NU este comestibila. ( Mersi myry pentru poze *hug* )





2 comentarii:

Mirela-Cristina Urse spunea...

"eu scot chitara cant si ei se uita la ei si vorbesc" - Nu e adevărat, eu îţi faceam poze! :))
Cu plăcere :P

BlueAngel spunea...

Si pana la urma...totula fost frumos nu..?:)

Trimiteți un comentariu

Credeti ca va fi iara revolutie, datorita crizei?