Eternitatea este masurata cu rigle divine.

16:00

Opinie personala asupra propriei inaltimi.

Aud zi de zi si deja nu mai suport. 

"Doamne, ce mare esti!" , "Namilo" , "Mare si ... [:)]" , "Palugo!"; si nu numai, am avut o ... surpriza sa aud de la un pusti de... 9 ani cred, sa-mi zica cu o privire de parca l-ar fi vazut pe Mos Craciun , sa nu mai zicem de "replicile" si rasetele lui, provocate de , "avantajul" meu ...

Va repet tuturor , piticilor!, ca sa fi inalt nu este asa de avantajos ! Hai sa va zic ceva: Mici si dobitoci :). Nu mai trageti concluzii asa pripite.

In primul rand, nu cred ca inaltimea mea e asa de buna, doar pentru ca ajung mai repede la deasupra dulapului, sau ca ajung la bec mai repede, sau ca biblioteca inalta a cuiva este o nimica toata, sau sa zicem ca pot inchide un geam mai cu spor, de aici rezulta ca omul trage o singur decizie asupra inaltimii mele, aceea ca este buna, pentru ca ... inaltimea mea ma ajuta sa ajung in locuri potrivite. Oare la timpuri potrivite ?! Nu prea cred !

Aaah, sa nu uit. Cu acest cadou de la Mama Natura , sunt mai avatajos, cand e vorba de corp, in ringul de lupta. Uite aici inteligenta. Si cand eram pitic de 1.30-1.40? Si invatatoarea ma tinea numai la colt? Nu trebuie sa fi inalt ca sa te aperi sau ,dupa gandirea altora, sa bati pe altii.

Revenim. Timpul potrivit... deci sa vedem , am 1.92, mai nou,  si nu am vazut niciodata un avataj asa de mare pentru mine. Draci am 91/2 kg ! Sunt imens si sincer displac acest lucru. Ia ziceti piticilor, cum v-ati simti ca in fiecare zi sa fiti pentru toata lumea un bibelou mergator, mai ceva ca o tipa in bikini pe strada . Cum ar fi sa suportati zi-de-zi privirile tuturor si afirmatiile lor intelectuale si tareee intelepte, sa nu vorbim de soaptele spuse pe alocuri intre ei: "Aaaoleu ce animal", "Ia uita-te la ala mah!!"... s.a.m.d. ...Zi de zi sa dai cu capu de cate o craca, sa nu mai vorbesc de semnele de circulatie puse pe trotuar ... experiente neplacute... Nu mai vorbesc de dezechilibrul meu ! Ce este incredibil, datorita lui am si rau de inaltimi( ceea ce pana la 14 ani, nu avea asa ceva ) ,  probleme viitoare si actuale cu sira spinarii, mereu nevoie de spatiu mai mare( ex. masina ), sa nu mai vorbesc ca trebuie sa gasesc mereu haine de marime mare si sa va dati la o parte cand ma schimb, ca nu vreti sa aveti amprente pe undeva, sa ma aplec mereu cand ies/intru intr-o/dintr-o incaper; Oh da si sa nu mai  zic de dusuri ! Foarte urat ! Sa ai marimea mea si un dus de cativa cm. 

Inca ceva dragi cititori si cunoscuti de ai mei si pentru cei inalti ca mine. 

Fratilor, casatoriti-va cat mai tarziu! 

http://www.sfatulmedicului.ro/Afectiunile-prostatei/barbatii-inalti-si-casatoriti-au-un-risc-mai-mare-de-a-dezvolta-cancer-d_2091 , uite ce spune medicul. Si nu numai. Sa va spun ce mi-au spus cativa doctori cand am fost internat dupa ce am facut apendicita. 

"In general persoanele inalte trezite de sub inconstiienta in urma anesteziei, sunt mai predispuse asupra durerilor groaznice de cap[...]" 

Le-am auzit discutia si asta a zis un doctor, in timp ce eu tipam de durere "gadilat" de niste nervi si anestezicul ce ramasese in mine. Multumesc Mama Natura pentru ca m-ai facut un tip de 1.92 metrii si 92 de kilograme !

Abia astept sa merg iara la Bran, la cabanuta cuiva si sa dau iara cu capul de prag ! Abia astept sa ma dau iara in comedii si sa fac iara rau de inaltimi, abia astept sa ma ridic in momentu de fata si sa apuc o carte din biblioteca mea, la inaltimea de 1.80/85 de metrii :).

Sfat: Fiti fericiti si nu mai bociti atata razgaiatilor si , cica ,gelosi ai persoanelor inalte !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Credeti ca va fi iara revolutie, datorita crizei?